حضور تماشاگران در شهرآورد با رعایت پروتکل ها در سقف مجاز مانعی ندارد

به گزارش مجله خزرکوه، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر کشور در مورد حضور تماشاگران در شهرآورد استقلال و پرسپولیس گفت: حضور تماشاگران با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در سقف مجاز مانعی ندارد.

حضور تماشاگران در شهرآورد با رعایت پروتکل ها در سقف مجاز مانعی ندارد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، احمد وحیدی در انتها جلسه قرارگاه ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران در خصوص مصوبات جلسه امروز گفت: امروز چند موضوع مورد آنالیز نهاده شد که ابهاماتی در خصوص ثبت پلاک های خودرو بود که در خصوص آنها بحث و گفت و گو شد. ابهام ایجاد شده این بود که آیا مردم باید برای سفرهای نوروزی پلاک خود را در سامانه ثبت نمایند یا نه در حالی که مردم نیازی به ثبت پلاک برای سفر ندارند چون بر اساس کد ملی معین است که پلاک ها متعلق به چه کسی است و همه موارد در سامانه موجود است.

وی اضافه نمود: افرادی که واکسن دریافت نکردند هم معین هستند و خودروهای آنها معلوم است. اگر این افراد در تردد مشاهده شوند، جریمه خواهند شد.

وزیر کشور ادامه داد: بر اساس سامانه تزریق دو دز واکسن ملاک عمل است اما تاکید جدی وزارت بهداشت این است که همه دز سوم را تزریق نمایند چرا که در بعضی از افراد که دز دوم را تزریق کردند ایمنی زایی از بین رفته لذا تاکید بر تزریق دز سوم است هر چند که فعلا ملاک ارزیابی ها دز دوم قرار داده شده است.

وی تاکید نمود: درخواست جدی ما رعایت شیوه نامه های بهداشتی به وسیله مر دم است تا سفر برای مردم تلخ نشود و با رشد روز افزون بیماری روبرو نشویم. اگر آمارها شرایط نامناسبی پیدا نکند امکان تغییر سیاست های ستاد ملی کرونا در اوایل و یا اواسط نوروز وجود دارد. بنابراین آنچه که در حال حاضر مد نظر قرار داده شده به رعایت شیوه نامه های بهداشتی به وسیله شهروندان بستگی خواهد داشت.

وزیر کشور در خصوص سفرهای خارجی نیز گفت: در سفرهای خارجی تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تزریق تعداد دز واکسن لازم و بعلاوه همراه داشتن پی سی آر منفی است.

وحیدی تاکید نمود: اصناف باید هر چه سریعتر نسبت به دریافت کی آر کد اقدام نمایند در غیر این صورت جریمه در ا نتظار آنها خواهد بود.

وی در خصوص حضور تماشاگران در شهرآورد نیز گفت: در شهرآورد استقلال و پرسپولیس حضور تماشاگران با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سقف مجاز مانعی ندارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1583

به "حضور تماشاگران در شهرآورد با رعایت پروتکل ها در سقف مجاز مانعی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تماشاگران در شهرآورد با رعایت پروتکل ها در سقف مجاز مانعی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید