انتشار صد و شصت و سومین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی
به گزارش مجله خزرکوه، تهران (پانا) - صد و شصت و سومین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی با مقالاتی در زمینه روانشناسی مثبت نگر، اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی، بچه ها اختلال طیف اتیسم و دانش آموزان نابینا منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، این شماره از نشریه تعلیم و تربیت استثنایی شامل مقالاتی با عناوین اثربخشی روانشناسی مثبت نگر بر بهزیستی روان شناختی مادران دارای فرزند کم توان فکری، اثربخشی کارکردهای اجرایی بر سطح تعاملات اجتماعی، خودانگی و اضطراب بچه ها با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی، مقایسه اثربخشی آموزش گروهی فکر آگاهی، آموزش شناختی - رفتاری و آموزش ترکیبی به مادران بر کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجانی بچه ها با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی، نقش همدلی عاطفی، ارتباط خانوادگی و مهارت های ارتباطی والدین در سازگاری اجتماعی نابینایان، اثربخشی طرحواره درمانی بر تنیدگی والدگری و سخت رویی روان شناختی مادران بچه ها با اختلال طیف اتیسم، الگوی برنامه درسی مکمل ویژه دانش آموزان با اختلال کم توجهی/ بیش فعالی با تاکید بر مغز و اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر کاهش نشانه های اضطراب و افسردگی مادران بچه ها با اختلال طیف اتیسم: مطالعه موردی است.
این دو ماهنامه علمی دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و علاقه مندان می توانند از طریق نشانی http://exceptionaleducation.ir / به مقالات نشریه دسترسی داشته یا مقالات خود را برای بررسی و چاپ ارسال کنند.
منبع: خبرگزاری پانا