مسمومیت دانش آموزان نه ؛ تصمیم گرفتیم نام آن را بدحالی دانش آموزان بگذاریم ، 90 درصد استرس و گاهی هم شیطنت بوده است

به گزارش مجله خزرکوه، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین نتایج آنالیز دلیل بدحالی دانش آموزان را اعلام نمود.

مسمومیت دانش آموزان نه ؛ تصمیم گرفتیم نام آن را بدحالی دانش آموزان بگذاریم ، 90 درصد استرس و گاهی هم شیطنت بوده است

به گزارش خبرنگاران، بهرام عین اللهی شب گذشته با حضور در اداره کل انتقال خون استان تهران و پس از اهدای خون در جمع خبرنگاران درباره آخرین شرایط آنالیز علل مسمومیت دانش آموزان اظهار کرد: کمیته علمی متشکل از برترین اساتید در کشور تشکیل و شرایط دانش آموزان آنالیز شد؛ تصمیم گرفتیم که نام آن را بدحالی دانش آموزان بگذاریم زیرا شواهد محکمی برای مسمومیت دانش آموزان وجود نداشت.

وی اضافه نمود: در هر بیماری یک مسئله مربوط به شرایط بیماری فرد و بخش دیگر مربوط به آثار روانی ناشی از بیماری است که در دانش آموزان شاهد این شرایط بودیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: جمع بندی ما نشان می دهد که در بیش از 90 درصد بدحالی دانش آموزان، هیچ نوع مسمومیتی دیده نمی گردد و هیچ نوع سمی وجود ندارد و بیشتر شاهد استرس بودیم و درصد کمی نیز مربوط به شیطنت هایی بوده که انجام شده و باعث بدحالی دانش آموزان شده است.

عین اللهی تاکید نمود: بدحالی دانش آموزان عوارض پایدار نداشته و ما هیچ نوع عارضه پایداری در دانش آموزان ندیدیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 فروردین 1402 بروزرسانی: 25 فروردین 1402 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1778

به "مسمومیت دانش آموزان نه ؛ تصمیم گرفتیم نام آن را بدحالی دانش آموزان بگذاریم ، 90 درصد استرس و گاهی هم شیطنت بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسمومیت دانش آموزان نه ؛ تصمیم گرفتیم نام آن را بدحالی دانش آموزان بگذاریم ، 90 درصد استرس و گاهی هم شیطنت بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید